درباره ما

بیانیه مدیریت کیتو

مدیریت کیتودر کیتو از زمان تأسیس در سال 1932 تلاش کرده‌ایم در مشتریان‌مان اعتماد عمیقی ایجاد کنیم تا کیتو را بعنوان شرکتی پیشرو در زمینه‌ی تجهیزات بالابری که برای اهداف گوناگونی از جمله مهار نمودن، حمل و باربرداری بشناسند. جرثقیل های برقی، جرثقیل های دستی، پولیفت ها، محصولاتی هستند که نه تنها در ژاپن بلکه در سرتاسر دنیا،  از جمله کشورهایی مانند ایالات متحده‌ی آمریکا، اروپا و آسیا استفاده می‌شوند. این محصولات به‌شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند و همیشه نیازهای مشتریان، اعم از بهبود ایمنی و قابلیت تولید را به بهترین نحوه ممکن تأمین می نماید.


شعار تجاری ما « ارزش ‌نهادن به هردو نوع محصولات استاندارد و سفارشی» است، این شعار از بنیان‌گذار شرکت بیادگار مانده است. درخواست های مشتریانمان هرگز ساده نبوده‌ اند. بنابراین همیشه بالاترین الویت را برای هردو مقوله‌ی طراحی محصولات (که به‌منظور بازتاب بزرگترین وجه مشترک استاندارد شده‌اند) و انعطاف‌پذیری (به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای ویژه‌ی برخی از مشتریان) قائل هستیم.


«کیتو» کار خود را به‌صورت یک شرکت محلی آغاز نمود و به شبکه‌ی کسب‌وکار جهانی که شامل 19 نمایندگی خارجی است تبدیل شد. گروه بازرگانی «کیتو» به‌منظور تبدیل شدن به «بهترین سازنده‌ی بالابر در دنیا»، مشخصه‌ی «کیتو: برند قابل اطمینان» را یدک می‌کشد، به روند انجام کار در بهترین سطح ادامه خواهد داد و چالش‌های ممکن را خواهد پذیرفت.

 

مأموریت«کیتو»: ارائه‌ی نهایت رضایت به مشتریان

مأموریت«کیتو»: ارائه‌ی نهایت رضایت به مشتریان
ما در «کیتو» تعهد داریم که ایمنی و قابلیت تولید محصولات‌ خود را به‌وسیله‌ی تهیه‌ی محصولات و خدمات مبتکرانه و فناوری پیشرفته ارتقا دهیم. ما در «کیتو» همیشه برای طراحی و ابداع راه‌حل های مبتکرانه، از دیدگاه مشتریان‌ استفاده می‌نماییم. اولویت اول ما در «کیتو» ارزش‌ نهادن به «اعتماد مشتریان» است. بر اساس این مأموریت و باور به آن، ما مشتاق موفقیت مشتریانمان هستیم و این موفقیت همواره پرسنل کیتو را شاد می نماید.


کیفیت «کیتو»: «روحیه‌ی» هدایت‌گر ما «کیفیت» است
ما در «کیتو» معتقدیم که «کیفیت» محصولات و خدمات مهمترین ارزش شرکت است. ما در «کیتو» متعهدیم تا بالاترین کیفیت را در ایمنی، سهولت استفاده، برطرف سازی نیاز مشتری و سازگاری با محیط‌زیست فراهم نماییم ما در «کیتو» هیچ‌گاه کیفیت محصولات‌مان را قربانی کاهش هزینه نمی کنیم و درعین‌حال فناوری و ابتکار را ارائه می‌دهیم. ما در «کیتو» ازطریق روحیه‌ی مشترک تک‌تک اعضای تیم بالاترین «کیفیت» را به مشتری ارائه می‌ نماییم. «همه‌چیز بسته به ارزش مشتریان‌مان ارزش‌گذاری می‌شود».


نوآوری «کیتو»: تغییرات و چالش‌های همیشگی
ما در «کیتو» متعهدیم ازطریق نوآوری و خلاقیت، دائماً محصولات، خدمات و امور اجرایی خود را ارتقا دهیم و «اعتماد» مشتریان را به‌دست آورده و به‌عنوان پیشروترین در این صنعت شناخته شویم. ما در «کیتو» همیشه با ابتکارات و فداکاری بی‌پایان بر تمام محدودیت‌ها غلبه می‌کنیم. ما در «کیتو» به اعضای تیم که مشتاق اهداف بالاتر و مبتکر هستند پاداش داده و نگاه ویژه‌ای به آنها داریم.


ارزش پرسنل «کیتو»: پکپارچگی، صداقت، افتخار و ضمانت
پرسنل «کیتو» همیشه به‌صورت یکپارچه و صادقانه رفتار می‌نمایند. ما در «کیتو» به کسب‌وکار و رفتارمان افتخار کرده و همیشه سپاسگذار همه‌ی افراد و موارد اطراف‌مان هستیم.

 

 

نظام‌نامه‌ی اخلاقی
•    تفکر با دیدگاه مشتری، قضاوت درباره‌ی ارزش مشتری و اتخاذ اقداماتی برای تشخیص موارد مطلوبِ مشتری با به‌دست‌آوردن «اعتماد» مشتریان.
•    عدم تعویض «کیفیت» دربرابر «هزینه»‌. کمک گرفتن از ابتکار و نوآوری برای غلبه بر هر محدودیتی.
•    ارائه‌ی بهترین راه‌حل‌ها و خروجی‌ها با استفاده‌ی بهینه از دانش و تحربه‌ی پرسنل «کیتو» در سرتاسر دنیا ازطریق کار گروهی زیرا نسبت به فعالیت انفرادی کارکرد بیشتری دارد.
•    دستیابی به اهداف بالاتر با پذیرش مخاطرات سنجیده. یادگیری و پذیرش چالش‌های باارزش. احترام و حمایت از افرادی که شجاعت دستیابی به اهداف بالاتر را دارند.
•    همیشه به یکپارچگی و صداقت و جلب اعتماد دیگران متعهدیم. همیشه سپاسگذار افراد و محیط پیرامون هستیم.

استراتژی‌ها و راهبرد های کیتو

چشم‌انداز بازار

  • مجموع بازار جهانی به‌صورت پیوسته رشد نموده و بازارهای چین و کشورهای آسیایی دیگر به‌سرعت در حال گسترش می باشد.
  • رقابت در بازارهای درحال رشد شدید است اما، برندگان در دو سه سال آتی شناخته خواهند شد.
  • مشتریان در بازارهای درحال رشد اهمیت ایمنی و اطمینان را در مقابل قیمت پایین درک کرده و از آن قدردانی می نمایند.


آمریکای شمالی و چین
آمریکای شمالی و چین تا چند سال آینده به رشد خود ادامه می‌دهند. «کیتو» به گسترش عملیات خود و محلی‌سازی زنجیره‌ی عرضه‌ در مناطق آنها ادامه خواهد داد.

آسیا
«کیتو» با هدف تبدیل شدن به پیشروترین شرکت بازار در بازار هدف، با تخصیص منابع جایگزین به این منطقه روی فرصت‌های رشد سرمایه‌گذاری می‌نماید

بازارهای نوظهور
ساختن مزایای عملیاتی به منظور دستیابی به فرصت‌های رشد آتی.


راهبرد محصول
ارائه‌ی باکیفیت‌ترین خدمات و محصولات و اکتساب بیش از 15% از بازار جهانی.

  • برپایی برند «کیتو» با خدمات و محصولات بی‌نظیر در هردو بازارهای بالغ و روبه رشد
  • ارائه‌ی ارزش برجسته (ارزش چرخه‌ی عمر: اطمینان از ایمنی و قابلیت تولید) در عملیات برای مشتریان

 

 

 

نظامنامه کیفیت


گروه «کیتو» به‌منظور ارائه‌ی محصولات و خدماتی که رضایت مشتری را به‌همراه دارد و بر تمامی مشتریان اثرگذار است، تلاش متمرکزی برای ارتقای سطح اطمینان از کیفیت دارد.
«خدمات و محصولات بی‌نظیر ما برای شما رضایت بی‌حدوحصر به ارمغان می‌آورد»

 

  1. «کیتو» با درگیری در فعالیت‌هایِ تولیدی و فروشی که بر کیفیت تمرکز دارد ایمنی، دوام و کارایی محصولات را ارتقا می‌دهد.
  2. «کیتو» با برآورده کردن مسئولیت‌های اجتماعی که شامل قوانین و مقررات است، خط تولید متعادلی ایجاد می‌نماید.
  3. کارکنان «کیتو» همیشه با تفکیک و تشریح نقش و مسئولیت‌هایشان به تولید محصولات باکیفیت تشویق می‎شوند.

 


گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001
گروه «کیتو» به‌منظور ارتقای سطح اطمینان از کیفیت کل گروه هر شرکت را به دریافت گواهینامه ISO9001 تشویق می‎نماید، ISO9001 گواهینامه‌ی بین‌المللی اطمینان از کیفیت است.

شرکت هایی که تا کنون موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 شده اند.

KITO CORPORATION (Japan)
Jiangyin Kito Crane Co., Ltd. (China)
Harrington Hoists, Inc. (U.S.A.)
PEERLESS INDUSTRIAL GROUP, INC. (U.S.A.)
KITO CANADA (Canada)
KITO Chain Italia S.r.l. (Italia)
Armsel MHE Pvt. Ltd. (India)
SIAM KITO CO., LTD. (Thailand)
KITO KOREA CO., LTD. (Korea)
PWB Anchor Limited (Australia)
MILAD TRADING CO.(Iran)

 


 

تاریخچه شرکت کیتو ژاپن

2016

«کیتو» با شرکت «کونکرن» (فندلاند) قرارداد اتحاد کسب‌وکار و سرمایه بست.

«کیتو» تمامی سهام شرکت «PWB » را خریداری کرد.

«کیتو» خط تولید بالابرهای طنابیِ سیم بکسلی کیتوRY را راه‌اندازی کرد.

«کیتو» زنجیر کیتوی S.r.l ایتالیا را مستقر کرد.

2014

شرکت «کیتوآمریکا» تمامی سهام شرکت «PEERLESS INDUSTRIAL GROUP» را خریداری کرد.

2013

شرکت «KITO TRADING CO IT» (با مسئولیت محدود) نام تجاری خود را به «کرن‌ها و بالابرهای کیتو» (با مسئولیت محدود) تغییر داد.

2012

«کیتو 2012» یادبود هشتادمین سالگرد خود را در 8 نوامبر 2012 و در همان سال برگزار کرد.

«وبسایت هشتادمین سالگرد» افتتاح شد.

شرکت «کیتو تایوان» راه‌اندازی شد.

2011

گروه «CALYLE» کل هولدینگ سهام مشترک «کیتو» را فروخت.

«کیتو» شعبه‌ی «KITO DO BRASIL COMERCIO DE TALHAS E GUINDASTES LTDA» را در برزیل PT.KITO INDONESIA را در اندونزی تاسیس کرد

دفتر اصلی توکیو از برج «Tokyo Opera city» در «Shinjuku-ku» به ساختمان «SHINJUKU NS» در «Shinjuku-ku» منتقل شد.

2010

اتحاد کسب‌وکار و سرمایه با «نخدثزقخدزس حمز» (فندلاد) منعقد شد.

امضای توافق‌نامه برای خرید تمامی سهام «ARMSEL MHE PVT» (هندوستان).

2008

 تکمیل کارخانه‌ی تازه‌ی «SIAM KITO CO» در تایلند.

گرفتن جایزه‌ی «طراحی خوب» در فوریه‌ی 2008 برای بالابر زنجیری CX کیتو

راه‌اندازی شرکت «KIO COREA» در کره.

2007

عمومی شدن اولین بخش از سهام بورس توکیو.

ساخت و توسعه‌ی مجموعه‌های ER2 بلابرهای زنجیری الکتریکی.

2006

راه‌اندازی «KITO EUROPE GMBH کیتوی اروپا» در آلمان.

ساخت و توسعه‌ی بالابر زنجیری CX کیتو.

2005

انتقال دفتر مرکزی توکیو از «Shibuya-ku» به برج «Tokyo Opera city» در «Shinjuku-ku».

تکمیل کارخانه‌ی تازه‌ی «JIANGYIN KITO CRANE CO»

2004

تخصیص بخش سیستم لجستیک به شرکت «DAIFUKU»

 

2003

ساخت و توسعه‌ی LEVER HOIST LX کیتو (برنده‌ی جایزه‌ی طلا در مسابقات طراحی خوب).

پذیرش پیشنهاد اشتراک سرمایه از CARLYLE GROUP

2001

اتخاذ مدرک 1SO14001.

1998

توسعه‌ی سری‌های ER بالابرهای زنجیری الکتریکی.

اخذ گواهینامه ISO9001.

1997

راه‌اندازی شرکت «SIAM KITO» (با مسئولیت محدود) در تایلند.

1996

راه‌اندازی نمایندگی «کیتو» در فیلیپین.

1995

راه‌اندازی شرکت «GIAN GYIN KITO CRANE CO» (با مسئولیت محدود) در چین.

1993

راه‌اندازی شرکت «کیتوی کانادا» در کانادا.

1992

تکمیل ساختمان اصلی توکیو.

1990

راه‌اندازی شرکت «بالابرهای هارینگتون» در ایالات متحده.

1988

ساخت و راه‌اندازی « VACUUM HAND» با ارتقای سطح بازدهی در حمل‌ونقل مواد.

1983

دفتر اصلی و کارخانه از « Kawasaki» به « Showa-Cho, Yamanashi» منتقل شد.

1982

ایجاد و توسعه‌ی بالابر زنجیری مدل M3 که زنجیر 1000N/mm2 روی آن نصب شده است.

1981

ایحاد و توسعه‌ی «AUTO CRANE».

1980

ایحاد و توسعه‌ی « CHAIN SLING» که از قویترین زنجیر دنیا با مقاومت 1000N/mm2 استفاده می‌کند.

1970

تغییر نام شرکت به «KITO CORPORATION»

1965

ساخت و توسعه‌ی «MONO LIFT PIANT» که برای انبارهای اتوماتیک ایده‌آل هست.

1958

ایحاد و توسعه‌ی مدل 58 بالابر زنجیری الکتریکی.

1974

ساخت و توسعه‌ی LEVER HOIST ، اولین وسیله از این نوع در ژاپن.

1945

دفتر اصلی و کارخانه به « Nakanoshima , Kawasaki» انتقال یافت.

1932

راه‌اندازی شرکت تولیدی کیتو در «Omori, Tokyo».

 

کیتو در اجتماع

مسئولیت زیست محیطی
کیتو بر اساس خط مشی زیست محیطی را خود  و دنبال کاهشِ بار زیست محیطی در کلیه فعالیت‌های تجاری خود درگیر بوده و  تهیه محصولات دوستدار محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده است.

خط مشی زیست محیطی
خط مشی پایه
شرکت کیتو ، محصولات و خدمات خود را به نحوی ارائه می‌دهد که به ساخت یک جامعه پایدار موفق که در آن مردم در هماهنگی با زمین زندگی می‌کنند کمک می‌نماید.

دستورالعمل
ما در کیتو به واسطۀ عملکردمان و با توجه چرخه حیات محصول برای کاهش تأثیر زیست محیطی خود هدف گذاری کرده، به طور پیوسته سیستم های مدیریتی مان را بهبود بخشیده و همه تلاشمان را برای حفظ محیط زیست به کار می‌بندیم.
1-پاسخ به تغییر اقلیم: ما مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می‌دهیم.
2-مدیریت مواد شیمیایی: ما به طور پیوسته مصرف موادی که تأثیر مهمی برسلامت مردم و زمین دارند را کاهش داده و موارد غیر سمی را جایگزین مواد سمی می نماییم
3-استفاده پایدار از منابع: ما محدودیت‌ منابع طبیعی را دانسته و حفاظت و بازیافت را در جهت استفاده موثرتر از آنها به کار می‌بریم.
4- توجه به تنوع زیستی: ما برای کاهش تاثیر بر تنوع زیستی گونه ها و حفظ بیوسفر(زیست کره) کار می‌کنیم.
5-الزامات قانونی: ما اکیداً از همه ی قوانین مرتبط با محیط زیست و سایر قوانینی را که پذیرفته ایم پیروی می نماییم.

تلاش‌های زیست محیطی
1-گواهینامه ایزو ISO: در کیتو، دفتر مرکزی و کارخانه گواهینامه ایزو 14001 (گواهینامه بین المللی برای سیستم‌های مدیریت محیط زیست) را اخذ نموده اند

2- مدیریتِ مواد محدود شده: کیتو مجموعه مواد محدود شده خود را بر مبنای دستورالعمل  RoHSو دستورالعمل مشترک صنعتی بنا نهاده است. عدم
در حال حاضر همه بالابرهای دستی زنجیری استاندارد و بالابرهای زنجیری الکتریکی در انطباق با RoHS و REACH هستند. همچنین سایر محصولات کیتو، فعالانه به سمت انطباق با دستورالعمل RoHS در حال تغییر هستند
برای بررسی انطباق، هر یک از محصولات کیتو با دستورالعمل RoHS با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

3- دستورالعمل‌های خرید سبز: کیتو دستورالعمل سبز را در راستای خط مشی زیست محیطی بنا نهاده است و با همکاری مشتریانش تلاش می نماید تا به اهداف زیست محیطی خویش دست یابد.

 

مشارکت اجتماعی
 کیتو در فعالیت‌های اجتماعی مشارکتی مختلفی درگیر است. فعالیت‌های مناسب برای موقعیت هر کشور و ناحیه توسط دفاتر کیتو هدایت می‌شوند.


کیتو و مشارکت اجتماعی
فرهنگ سازمانی کیتو بر این مبنا است که به منظور پیشرفت و مشارکت در یک جامعه هماهنگ از طریقِ ارتباطات بهتر و قوی‌تر به طور محلی و جهانی به مشارکت اجتماعی بپردازد.


بیانیه مدیریت
کیتو محصولات ایمن و کارایی را فراهم آورده که به بهبود زیر ساخت ها و پایه های جامعه کمک می نماید همزمان در جهت دستیابی به اهداف خود افزایش ایمنی در جابه جایی مواد و کاهش تءثیرات زیست محیطی را دنبال می نماید.
اینجانب به عنوان مدیر کیتو متعقد بر این هستم که از طریق فعالیت های جاری خود و مسئولیت های اجتماعی، هر عضو کیتو می تواند در مواجهه با موضوعات جامعه عمیقا هوشیار بوده ودر نتیجه کیتو را در جهت انطباق با خصوصیات جامعه همسر می سازد.
گروه کیتو از طریق قدرشناسی همیشگی از کلیه رخدادهای شگرف و تحسین برانگیز اطراف خود، در پی گسترش جامعه خویش بوده است از این رو اینجانب درک و حمایت بیشتر شما را در این خصوص خواستارم.

بازدید : 2243 بار
Gotop