بیانیه مدیریت کیتو
در کیتو از زمان تأسیس در سال 1932 تلاش کردهایم در مشتریانمان اعتماد عمیقی ایجاد کنیم تا کیتو را بعنوان شرکتی پیشرو در زمینهی تجهیزات بالابری که برای اهداف گوناگونی از جمله مهار نمودن، حمل و باربرداری بشناسند. جرثقیل های برقی، جرثقیل های دستی، پولیفت ها، محصولاتی هستند که نه تنها در ژاپن بلکه در سرتاسر دنیا، از جمله کشورهایی مانند ایالات متحدهی آمریکا، اروپا و آسیا استفاده میشوند. این محصولات بهشدت مورد توجه قرار گرفتهاند و همیشه نیازهای مشتریان، اعم از بهبود ایمنی و قابلیت تولید را به بهترین نحوه ممکن تأمین می نماید.
شعار تجاری ما « ارزش نهادن به هردو نوع محصولات استاندارد و سفارشی» است، این شعار از بنیانگذار شرکت بیادگار مانده است. درخواست های مشتریانمان هرگز ساده نبوده اند. بنابراین همیشه بالاترین الویت را برای هردو مقولهی طراحی محصولات (که بهمنظور بازتاب بزرگترین وجه مشترک استاندارد شدهاند) و انعطافپذیری (بهمنظور پاسخگویی به نیازهای ویژهی برخی از مشتریان) قائل هستیم.
«کیتو» کار خود را بهصورت یک شرکت محلی آغاز نمود و به شبکهی کسبوکار جهانی که شامل 19 نمایندگی خارجی است تبدیل شد. گروه بازرگانی «کیتو» بهمنظور تبدیل شدن به «بهترین سازندهی بالابر در دنیا»، مشخصهی «کیتو: برند قابل اطمینان» را یدک میکشد، به روند انجام کار در بهترین سطح ادامه خواهد داد و چالشهای ممکن را خواهد پذیرفت.
مأموریت«کیتو»: ارائهی نهایت رضایت به مشتریان
مأموریت«کیتو»: ارائهی نهایت رضایت به مشتریان
ما در «کیتو» تعهد داریم که ایمنی و قابلیت تولید محصولات خود را بهوسیلهی تهیهی محصولات و خدمات مبتکرانه و فناوری پیشرفته ارتقا دهیم. ما در «کیتو» همیشه برای طراحی و ابداع راهحل های مبتکرانه، از دیدگاه مشتریان استفاده مینماییم. اولویت اول ما در «کیتو» ارزش نهادن به «اعتماد مشتریان» است. بر اساس این مأموریت و باور به آن، ما مشتاق موفقیت مشتریانمان هستیم و این موفقیت همواره پرسنل کیتو را شاد می نماید.
کیفیت «کیتو»: «روحیهی» هدایتگر ما «کیفیت» است
ما در «کیتو» معتقدیم که «کیفیت» محصولات و خدمات مهمترین ارزش شرکت است. ما در «کیتو» متعهدیم تا بالاترین کیفیت را در ایمنی، سهولت استفاده، برطرف سازی نیاز مشتری و سازگاری با محیطزیست فراهم نماییم ما در «کیتو» هیچگاه کیفیت محصولاتمان را قربانی کاهش هزینه نمی کنیم و درعینحال فناوری و ابتکار را ارائه میدهیم. ما در «کیتو» ازطریق روحیهی مشترک تکتک اعضای تیم بالاترین «کیفیت» را به مشتری ارائه می نماییم. «همهچیز بسته به ارزش مشتریانمان ارزشگذاری میشود».
نوآوری «کیتو»: تغییرات و چالشهای همیشگی
ما در «کیتو» متعهدیم ازطریق نوآوری و خلاقیت، دائماً محصولات، خدمات و امور اجرایی خود را ارتقا دهیم و «اعتماد» مشتریان را بهدست آورده و بهعنوان پیشروترین در این صنعت شناخته شویم. ما در «کیتو» همیشه با ابتکارات و فداکاری بیپایان بر تمام محدودیتها غلبه میکنیم. ما در «کیتو» به اعضای تیم که مشتاق اهداف بالاتر و مبتکر هستند پاداش داده و نگاه ویژهای به آنها داریم.
ارزش پرسنل «کیتو»: پکپارچگی، صداقت، افتخار و ضمانت
پرسنل «کیتو» همیشه بهصورت یکپارچه و صادقانه رفتار مینمایند. ما در «کیتو» به کسبوکار و رفتارمان افتخار کرده و همیشه سپاسگذار همهی افراد و موارد اطرافمان هستیم.
نظامنامهی اخلاقی
• تفکر با دیدگاه مشتری، قضاوت دربارهی ارزش مشتری و اتخاذ اقداماتی برای تشخیص موارد مطلوبِ مشتری با بهدستآوردن «اعتماد» مشتریان.
• عدم تعویض «کیفیت» دربرابر «هزینه». کمک گرفتن از ابتکار و نوآوری برای غلبه بر هر محدودیتی.
• ارائهی بهترین راهحلها و خروجیها با استفادهی بهینه از دانش و تحربهی پرسنل «کیتو» در سرتاسر دنیا ازطریق کار گروهی زیرا نسبت به فعالیت انفرادی کارکرد بیشتری دارد.
• دستیابی به اهداف بالاتر با پذیرش مخاطرات سنجیده. یادگیری و پذیرش چالشهای باارزش. احترام و حمایت از افرادی که شجاعت دستیابی به اهداف بالاتر را دارند.
• همیشه به یکپارچگی و صداقت و جلب اعتماد دیگران متعهدیم. همیشه سپاسگذار افراد و محیط پیرامون هستیم.
استراتژیها و راهبرد های کیتو
چشمانداز بازار
- مجموع بازار جهانی بهصورت پیوسته رشد نموده و بازارهای چین و کشورهای آسیایی دیگر بهسرعت در حال گسترش می باشد.
- رقابت در بازارهای درحال رشد شدید است اما، برندگان در دو سه سال آتی شناخته خواهند شد.
- مشتریان در بازارهای درحال رشد اهمیت ایمنی و اطمینان را در مقابل قیمت پایین درک کرده و از آن قدردانی می نمایند.
آمریکای شمالی و چین
آمریکای شمالی و چین تا چند سال آینده به رشد خود ادامه میدهند. «کیتو» به گسترش عملیات خود و محلیسازی زنجیرهی عرضه در مناطق آنها ادامه خواهد داد.
آسیا
«کیتو» با هدف تبدیل شدن به پیشروترین شرکت بازار در بازار هدف، با تخصیص منابع جایگزین به این منطقه روی فرصتهای رشد سرمایهگذاری مینماید
بازارهای نوظهور
ساختن مزایای عملیاتی به منظور دستیابی به فرصتهای رشد آتی.
راهبرد محصول
ارائهی باکیفیتترین خدمات و محصولات و اکتساب بیش از 15% از بازار جهانی.
- برپایی برند «کیتو» با خدمات و محصولات بینظیر در هردو بازارهای بالغ و روبه رشد
- ارائهی ارزش برجسته (ارزش چرخهی عمر: اطمینان از ایمنی و قابلیت تولید) در عملیات برای مشتریان
نظامنامه کیفیت
گروه «کیتو» بهمنظور ارائهی محصولات و خدماتی که رضایت مشتری را بههمراه دارد و بر تمامی مشتریان اثرگذار است، تلاش متمرکزی برای ارتقای سطح اطمینان از کیفیت دارد.
«خدمات و محصولات بینظیر ما برای شما رضایت بیحدوحصر به ارمغان میآورد»
- «کیتو» با درگیری در فعالیتهایِ تولیدی و فروشی که بر کیفیت تمرکز دارد ایمنی، دوام و کارایی محصولات را ارتقا میدهد.
- «کیتو» با برآورده کردن مسئولیتهای اجتماعی که شامل قوانین و مقررات است، خط تولید متعادلی ایجاد مینماید.
- کارکنان «کیتو» همیشه با تفکیک و تشریح نقش و مسئولیتهایشان به تولید محصولات باکیفیت تشویق میشوند.
گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت ISO9001
گروه «کیتو» بهمنظور ارتقای سطح اطمینان از کیفیت کل گروه هر شرکت را به دریافت گواهینامه ISO9001 تشویق مینماید، ISO9001 گواهینامهی بینالمللی اطمینان از کیفیت است.
شرکت هایی که تا کنون موفق به اخذ گواهینامه ISO9001 شده اند.
KITO CORPORATION (Japan)
Jiangyin Kito Crane Co., Ltd. (China)
Harrington Hoists, Inc. (U.S.A.)
PEERLESS INDUSTRIAL GROUP, INC. (U.S.A.)
KITO CANADA (Canada)
KITO Chain Italia S.r.l. (Italia)
Armsel MHE Pvt. Ltd. (India)
SIAM KITO CO., LTD. (Thailand)
KITO KOREA CO., LTD. (Korea)
PWB Anchor Limited (Australia)
MILAD TRADING CO.(Iran)
تاریخچه شرکت کیتو ژاپن
2016
|
«کیتو» با شرکت «کونکرن» (فندلاند) قرارداد اتحاد کسبوکار و سرمایه بست.
«کیتو» تمامی سهام شرکت «PWB » را خریداری کرد.
«کیتو» خط تولید بالابرهای طنابیِ سیم بکسلی کیتوRY را راهاندازی کرد.
«کیتو» زنجیر کیتوی S.r.l ایتالیا را مستقر کرد.
|
2014
|
شرکت «کیتوآمریکا» تمامی سهام شرکت «PEERLESS INDUSTRIAL GROUP» را خریداری کرد.
|
2013
|
شرکت «KITO TRADING CO IT» (با مسئولیت محدود) نام تجاری خود را به «کرنها و بالابرهای کیتو» (با مسئولیت محدود) تغییر داد.
|
2012
|
«کیتو 2012» یادبود هشتادمین سالگرد خود را در 8 نوامبر 2012 و در همان سال برگزار کرد.
«وبسایت هشتادمین سالگرد» افتتاح شد.
شرکت «کیتو تایوان» راهاندازی شد.
|
2011
|
گروه «CALYLE» کل هولدینگ سهام مشترک «کیتو» را فروخت.
«کیتو» شعبهی «KITO DO BRASIL COMERCIO DE TALHAS E GUINDASTES LTDA» را در برزیل PT.KITO INDONESIA را در اندونزی تاسیس کرد
دفتر اصلی توکیو از برج «Tokyo Opera city» در «Shinjuku-ku» به ساختمان «SHINJUKU NS» در «Shinjuku-ku» منتقل شد.
|
2010
|
اتحاد کسبوکار و سرمایه با «نخدثزقخدزس حمز» (فندلاد) منعقد شد.
امضای توافقنامه برای خرید تمامی سهام «ARMSEL MHE PVT» (هندوستان).
|
2008
|
تکمیل کارخانهی تازهی «SIAM KITO CO» در تایلند.
گرفتن جایزهی «طراحی خوب» در فوریهی 2008 برای بالابر زنجیری CX کیتو
راهاندازی شرکت «KIO COREA» در کره.
|
2007
|
عمومی شدن اولین بخش از سهام بورس توکیو.
ساخت و توسعهی مجموعههای ER2 بلابرهای زنجیری الکتریکی.
|
2006
|
راهاندازی «KITO EUROPE GMBH کیتوی اروپا» در آلمان.
ساخت و توسعهی بالابر زنجیری CX کیتو.
|
2005
|
انتقال دفتر مرکزی توکیو از «Shibuya-ku» به برج «Tokyo Opera city» در «Shinjuku-ku».
تکمیل کارخانهی تازهی «JIANGYIN KITO CRANE CO»
|
2004
|
تخصیص بخش سیستم لجستیک به شرکت «DAIFUKU»
|
2003
|
ساخت و توسعهی LEVER HOIST LX کیتو (برندهی جایزهی طلا در مسابقات طراحی خوب).
پذیرش پیشنهاد اشتراک سرمایه از CARLYLE GROUP
|
2001
|
اتخاذ مدرک 1SO14001.
|
1998
|
توسعهی سریهای ER بالابرهای زنجیری الکتریکی.
اخذ گواهینامه ISO9001.
|
1997
|
راهاندازی شرکت «SIAM KITO» (با مسئولیت محدود) در تایلند.
|
1996
|
راهاندازی نمایندگی «کیتو» در فیلیپین.
|
1995
|
راهاندازی شرکت «GIAN GYIN KITO CRANE CO» (با مسئولیت محدود) در چین.
|
1993
|
راهاندازی شرکت «کیتوی کانادا» در کانادا.
|
1992
|
تکمیل ساختمان اصلی توکیو.
|
1990
|
راهاندازی شرکت «بالابرهای هارینگتون» در ایالات متحده.
|
1988
|
ساخت و راهاندازی « VACUUM HAND» با ارتقای سطح بازدهی در حملونقل مواد.
|
1983
|
دفتر اصلی و کارخانه از « Kawasaki» به « Showa-Cho, Yamanashi» منتقل شد.
|
1982
|
ایجاد و توسعهی بالابر زنجیری مدل M3 که زنجیر 1000N/mm2 روی آن نصب شده است.
|
1981
|
ایحاد و توسعهی «AUTO CRANE».
|
1980
|
ایحاد و توسعهی « CHAIN SLING» که از قویترین زنجیر دنیا با مقاومت 1000N/mm2 استفاده میکند.
|
1970
|
تغییر نام شرکت به «KITO CORPORATION»
|
1965
|
ساخت و توسعهی «MONO LIFT PIANT» که برای انبارهای اتوماتیک ایدهآل هست.
|
1958
|
ایحاد و توسعهی مدل 58 بالابر زنجیری الکتریکی.
|
1974
|
ساخت و توسعهی LEVER HOIST ، اولین وسیله از این نوع در ژاپن.
|
1945
|
دفتر اصلی و کارخانه به « Nakanoshima , Kawasaki» انتقال یافت.
|
1932
|
راهاندازی شرکت تولیدی کیتو در «Omori, Tokyo».
|
کیتو در اجتماع
مسئولیت زیست محیطی
کیتو بر اساس خط مشی زیست محیطی را خود و دنبال کاهشِ بار زیست محیطی در کلیه فعالیتهای تجاری خود درگیر بوده و تهیه محصولات دوستدار محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده است.
خط مشی زیست محیطی
خط مشی پایه
شرکت کیتو ، محصولات و خدمات خود را به نحوی ارائه میدهد که به ساخت یک جامعه پایدار موفق که در آن مردم در هماهنگی با زمین زندگی میکنند کمک مینماید.
دستورالعمل
ما در کیتو به واسطۀ عملکردمان و با توجه چرخه حیات محصول برای کاهش تأثیر زیست محیطی خود هدف گذاری کرده، به طور پیوسته سیستم های مدیریتی مان را بهبود بخشیده و همه تلاشمان را برای حفظ محیط زیست به کار میبندیم.
1-پاسخ به تغییر اقلیم: ما مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش میدهیم.
2-مدیریت مواد شیمیایی: ما به طور پیوسته مصرف موادی که تأثیر مهمی برسلامت مردم و زمین دارند را کاهش داده و موارد غیر سمی را جایگزین مواد سمی می نماییم
3-استفاده پایدار از منابع: ما محدودیت منابع طبیعی را دانسته و حفاظت و بازیافت را در جهت استفاده موثرتر از آنها به کار میبریم.
4- توجه به تنوع زیستی: ما برای کاهش تاثیر بر تنوع زیستی گونه ها و حفظ بیوسفر(زیست کره) کار میکنیم.
5-الزامات قانونی: ما اکیداً از همه ی قوانین مرتبط با محیط زیست و سایر قوانینی را که پذیرفته ایم پیروی می نماییم.
تلاشهای زیست محیطی
1-گواهینامه ایزو ISO: در کیتو، دفتر مرکزی و کارخانه گواهینامه ایزو 14001 (گواهینامه بین المللی برای سیستمهای مدیریت محیط زیست) را اخذ نموده اند
2- مدیریتِ مواد محدود شده: کیتو مجموعه مواد محدود شده خود را بر مبنای دستورالعمل RoHSو دستورالعمل مشترک صنعتی بنا نهاده است. عدم
در حال حاضر همه بالابرهای دستی زنجیری استاندارد و بالابرهای زنجیری الکتریکی در انطباق با RoHS و REACH هستند. همچنین سایر محصولات کیتو، فعالانه به سمت انطباق با دستورالعمل RoHS در حال تغییر هستند
برای بررسی انطباق، هر یک از محصولات کیتو با دستورالعمل RoHS با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
3- دستورالعملهای خرید سبز: کیتو دستورالعمل سبز را در راستای خط مشی زیست محیطی بنا نهاده است و با همکاری مشتریانش تلاش می نماید تا به اهداف زیست محیطی خویش دست یابد.
مشارکت اجتماعی
کیتو در فعالیتهای اجتماعی مشارکتی مختلفی درگیر است. فعالیتهای مناسب برای موقعیت هر کشور و ناحیه توسط دفاتر کیتو هدایت میشوند.
کیتو و مشارکت اجتماعی
فرهنگ سازمانی کیتو بر این مبنا است که به منظور پیشرفت و مشارکت در یک جامعه هماهنگ از طریقِ ارتباطات بهتر و قویتر به طور محلی و جهانی به مشارکت اجتماعی بپردازد.
بیانیه مدیریت
کیتو محصولات ایمن و کارایی را فراهم آورده که به بهبود زیر ساخت ها و پایه های جامعه کمک می نماید همزمان در جهت دستیابی به اهداف خود افزایش ایمنی در جابه جایی مواد و کاهش تءثیرات زیست محیطی را دنبال می نماید.
اینجانب به عنوان مدیر کیتو متعقد بر این هستم که از طریق فعالیت های جاری خود و مسئولیت های اجتماعی، هر عضو کیتو می تواند در مواجهه با موضوعات جامعه عمیقا هوشیار بوده ودر نتیجه کیتو را در جهت انطباق با خصوصیات جامعه همسر می سازد.
گروه کیتو از طریق قدرشناسی همیشگی از کلیه رخدادهای شگرف و تحسین برانگیز اطراف خود، در پی گسترش جامعه خویش بوده است از این رو اینجانب درک و حمایت بیشتر شما را در این خصوص خواستارم.